fredag den 31. januar 2014

Brug stempler på stof!


Måske har du tænkt: "Hvad skal jeg så bruge de stempler dér til?" Og et af svarene kunne være: Stempl på stof og lav dit eget, helt unikke stykke stof til at sy af.

Maybe you have considered what to do with your handcarved stamps? One of the possibilites could be to stamp on fabric and make your own unique piece of fabric to sew things from.
Jeg har stemplet et stykke hørstof og syet et lille net af det.

I stamped a piece of linen and made a small totebag of it.
Jeg har samlet inspiration til stempler på Pinterest. Der kan du kigge forbi, hvis du gerne vil i gang selv. 

I've found lots of inspiration on Pinterest. Take a look if you want to get inspired to your own stamp making.

2 kommentarer:

  1. super gode ideer du har og jeg er vild med de stempler.....det skal altså prøves!
    God uge til dig....dejligt at jeg nu har fundet din blog :-)

    SvarSlet