onsdag den 19. marts 2014

Kawaii broderi



Vores næste workshop i Dankbar handler om broderi. Kawaii broderi. Vi mødes mandag d. 7. april kl. 18-20.30. Her skal vi brodere de mest nuttede motiver vi kan finde i japanske bøger, på Pinterest eller andre steder på nettet. Hver deltager får en broderiramme, et stykke stof og masser af inspiration til at komme i gang. På workshoppen gives en kort introduktion til de grundlæggende broderisting, og så går vi ellers i gang! 

Har du lyst til at komme med, koster det 300 kr., og tilmelding sker på zusammen.dk

Our next workshop at Dankbar is an embroidery workshop. Kawaii embroidery. We meet up Monday April 7th 18-20.30. We will find inspiration in Japanese books, on Pinterest or other webpages. Every participant gets an embroidery hoop, a piece of fabric and lots of inspiration for the project. We will begin with a short introduction to the basic stitches and then it's off to work! 

If you want to join us, the price is 300 kr. and you sign up for the workshop on zusammen.dk

Sendt fra min iPad

3 kommentarer:

  1. Det lyder spændende. Jeg må lige se, om jeg kan komme med.

    SvarSlet
  2. Ja, så er jeg tilmeldt, glæder mig!

    SvarSlet